Friday 28 June 2013

Setelah setengah tahun...

      Wahahaha.....setelah setengah thn blog ni diabaikan...ari ni br rs nk tulis....tp nk tlis ape pn xtau....huhuhu...act bkn pndai sgt pn nk beblog ni...minum cool blog suke ah...huhuhu....
Rase nk merapu wlpn tau da xde org bace.....tp klu xde org bc lg la bes kn...huhuhu...bley ngumpat2 xyah nk simpan dlm ati...hahhaa...

     Okeyla...br nk stat perkenalkn diri aku di kpd blogspot ni....nm ak laili...kwn2 ak pggil leli...huhu..xjauh bezakan...ejaan je kurang 1 huruf..haahah...ak ank sulong dr 5 org adek bradek...isteri kpd sorg suami yg baik ati...wink3!!!hahha..mujur die xde blog..klu ade kmbg semngkuk pulak nnt....da setahun lebih kawen...tp blum ade rezeki untuk anak lgi...sedeykan...tp xpe....ak pcaye pd rezeki Allah swt...mst ade hikmahkn....wlpn mcm 2...ak ttp bsyukur sebab aku ade suami yg memahami n very supportive...mcm 2 gak dgn keluarga aku n keluarga mertua aku...sgt2la beruntung aku niha....syukur Alhamdulillah...eh br prasan...ak tlis betul2 singkatan ni....klu yg xphm ak mntk maaf la...tp da tau da...bkn korg bc pn i pye blog nih...hihi...ok...da tghari..nk hidang mknan utk lunch plak....bye....jmpe lg...(xtaula tgkla lg setengah tahun jgk ke...haha)

No comments:

Post a Comment